Gaddning

Mojjos favoritfärger är rosa och lila därför valde jag de färgerna när jag skulle gadda mig.
Egentligen skulle jag göra liljekonvaljer runt namnet men när vi väl skissade på det blev det inte bra.
Så efter lite diskussion så kom vi fram till att de skulle bli en lila fjäril eftersom både Mojjo och jag tycker dom är vackra och sedan fyllde vi ut med rosa blommor och lite blad. Mojjo älskar den.
Hon springer runt och ber mig visa den hela tiden.
-Min mamma har mitt namn på magen, och en färill. (Så söt när ho säger färill.. tihi)



Kommentarer
Postat av: GS

Snyggt

2009-01-22 @ 22:26:13
Postat av: Anonym

Verkligen superfin! Var har du gjort den? (Alltså hos vilken tatuerare?)

2009-01-23 @ 09:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0