Minus 17 grader

FY FAN VA KALLT!

Idag när jag och Mojjo kom ut i bilen visade mätaren -17. Inte konstigt att Ymot inte ville vara ute.
Han ser så enormt rolig ut när det är kallt ute, han står likson på 3 ben. Han byter fot för att inte frysa om tassarna.
Ser jättesöt ut. Nackdelen är att han inte vill gå ut och kissa och bajsa. Skitvovve!!

Vi åkte iallafall på jobbet och hämtade lite grejor och åkte sedan ut och hälsade på Danne på jobbet.
Mojjo har fått dille på att hjälpa till att packa upp grejor så hon hjälpte Danne och Q att hänga upp lite prylar.

Men nu sitter vi iallafall nerkrupen i soffan med varsin filt över oss. Mojjo ser på Händiga Manny och jag läser faktiskt Blondinbellas blogg i skrivande stund. De kanske ni inte trodde men jag läser faktiskt den bloggen varje dag.
Har nån sån där hatkärlek till denna blogg. Har inget gemensamt med denna människa men gillar att se hur hennes liv förändrats och hur bra de går för henne. Men av någon anledning känns de lite pinsamt att erkänna. *ler*

Ska snart se film och halvslumra en stund.



Kommentarer
Postat av: Annelie

Du får ursäkta mig nu men Blondinfajntbella är den mest patetiska människa jag någonsin hört talas om. behövde bara få kläcka ur mig det..

2009-01-04 @ 21:23:12
Postat av: Ida Hasselqvist

SV; tack så jättemkt (: !

hur är det med dig då? :D

kram kram!

2009-01-05 @ 15:36:47
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0