En vanlig söndag?

Vaknade i morse klockan 4 när Mogges väckare ringde. Dags för honom att åka och jobba. Efter det kunde jag inte somna om utan la mig för att se på TV. Jag kan berätta för dom som inte vet att det inte är nått bra på TV den tiden på dygnet.

Vid nio vaknade Mojjo och vi myste lite i soffan och såg på barnprogram.
Efter en liten mysstund satte vi oss i bilen och åkte upp till bror med familj en stund. Mojjo fick leka lite med fasters älskling och jag satt och pratade med Linda medans hon målade huset.

När vi kom hem lagade vi mat, tortelini med skinka och ost. Till de blev det fetaost. GOTT tyckte både jag och Mojjo.
Nu ska jag krypa ner i ett bad medans Mojjo och Dino ligger i min och Mogges säng och myser och ser på TV.
Bara ett par timmar kvar till älsklingen kommer hem nu.

Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0