Ett lugn infinner sig.

Det var inte alls så jobbigt som jag trodde att träffa Mojjos pappa. Nu har jag gjort de och jag vet att mitt val för ca 1,5 - 2 år sedan var rätt beslut. Jag är så otroligt lycklig att jag har träffat Mogge och det är det här jag vill bygga på.

Mojjo lekte iallafall väldigt bra med sin far. Hon tyckte det var jättekul att busa och härja en stund. Vi träffades på 1891 och fikade tillsammans och medans Mojjo och hennes far sprang runt och lekte. De fungerade även bra mellan Mojjo och Malin, Mojjos pappas tjej. En helt underbar tjej enligt mig.
Jag blev nästan lite kär i henne jag med. Detta är en tjej jag ärligt vågar säga att han inte förtjänar.
Hur många nya flickvänner frågar exet om det är OK att pappan går iväg med dottern en stund.
När Mojjos pappa och Mojjo gick en sväng kom frågan jag aldrig trodde att hans tjej skulle ställa.
-Är det OK att han går en sväng med henne?
Klart det är OK. Där samlade hon massor med pluspoäng. Han har verkligen hittat en kanontjej. Jag hoppas han tar vara på henne för bättre än sådär är nog svårt att finna. Så från och med nu kanske han ska skärpa till dig.
(No comments why)

De var iallafall en kanonstund. Jag är så glad att vi gjorde det här. Jag är glad för Mojjos skull, min skull och Mojjos pappas skull. Nu ska jag krypa ihop med Mogge och bara njuta av hur bra jag har det.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så otroligt glad jag blev av att läsa detta.

skönt att höra att även D funnit någon i livet och kanske funnit sig själv oxå!



2009-07-22 @ 07:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0