Första dagen på resten av mitt liv..

Nu har medicinens biverkningar börjat lägga sig för dagen. Hjärtklappningen, svettningarna, yrseln och annat smått och gott som följde med i medicinpaketet. Grattis!!
Men jag vet att i långa loppet är det bra för mig, även om det är otroligt jobbigt just nu.
Ni kommer nog få läsa en del om hur detta förändrar mig och mitt liv.

När jag kom hem idag lagade vi mat, diskade, kramades och pussades om vart annat. Mojjo sov en stund i våran säng innan vi tog oss en promenad upp till macken för att köpa snus till Mogge och en korv till Mojjo. Efter det bar det av till stranden för att kasta lite pinne till Ymisen en stund. Där träffade vi även exets fd frus lillasyster. Hängde ni med?
Hon och hennes son var också nere och strosade längst stranden. Oh gud vilken söt unge hon hade.
Lille A hade blonda lockar som stack fram under kepsen och ögon som vem som helst skulle smälta för.
Alla utom Mojjo som inte alls var intresserad av varken Lille A, kasta pinne med Ymisen eller lyssna på mamma.
Hon ville mest blöta ner sig.

Nu har vi kommit in och Mojjo myser i soffan till Lilo och Stitch. Själv njuter jag av att Mogge är hemma ikväll.
Så mysigt att få en extra dag. GOS!

Kommentarer
Postat av: bgn

Hjärtklappning.svettningar och yrsel du måste vara i klimateriet tror jag

2009-07-22 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0