Fortfarande smått irriterad.

Igår skulle vi egentligen hitta på något med en vän till mig och hennes kille. Tyvärr drog flytten och packningen ut på tiden och klockan blev rätt mycket innan vi fick sätta ner rumpan i soffan hemma. Vi var båda rätt möra efter allt bärande och Mogge även trött och hade ont i knät pga gammal skada. Med andra ord var han inte på toppenhumör.
Han skulle även upp och jobba klockan 4 inatt.

Jag kan förstå att han inte orkar umgås med någon efter en sådan dag som vi hade igår och att han bara vill vila nån timme innan han måste sova för att orka jobba. Hade varit otroligt roligt att träffat min vän och hennes kille men respekten för min sambo gör att han faktiskt går först.

Detta slutade med att min vän blir småsur och tycker att jag kunde ha hört av mig tidigare.
Klart jag hade kunnat gjort om jag vetat hur läget sett ut i slutet av dagen, men nu viste jag inte de.
Sånt här kan göra mig smått irriterad.

Mogge fick i slutänden sova i ca 2-4 timmar innan han åkte och jobbade och sedan dess har jag varit vaken.
Så här ligger jag nu med en gosig katt på magen och undrar vad denna dag skall ge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0