Frågor..

1. Hur gammal är du om fem år? I mina bästa år? 34..

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Blir nog lite delad plats mellan Mojjo och Mogge.

3. Hur lång är du? Från fotsulan till huvudsvålen.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Wallander Brandvägg. Såg den dock i 3 etapper.

5. Vem ringde du senast? Mogge, ca 5 ggr. Han hade lämnat mobilen i lastbilen.

6. Vem ringde dig senast? Mogge när han insåg att jag sökt honom och skällt på honom på mobilsvaret. Jag blir ju rädd att något hänt ju.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Bra hehe, blev ju orolig ju. Ler. Puss på dig snygging.
Svaret på Mogges sms efter att han frågat om jag var arg och jag svarat: Inte längre.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag sms:ar helst. SItter ju i telefon hela dagarna på jobbet.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Den ena är gift och den andra är död.

10. När såg du senast din mamma? I fredags 15:52 när hon kom med tåget från STHLM. Dom hade varit på kryssning till ryssland.

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna... (Egentligen blå som pappa, som inte ens hade blå utan gröna)

12. När vaknade du i dag? 5:22

13. Vilken är din favoritjulsång?
Tänd ett ljus och låt det brinna.

14. Vilken är din favoritplats?
Min fars hem.


15. Vilken plats föredrar du minst? Är inget fan av Föllinge i Jämtland. Där är det alltid kallt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Fortfarande i Sundsvallsområdet med Mogge och barnen + 1 extra.

17. Vad skrämde dig som barn? Min bror, därav smeknamnet Böbö.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mojjo med sina utlägg.

19. Hur stor är din säng? 160 tror jag. Så jag, Mogge och minst 1 barn får plats. Gärna 2 - 3 barn, en hund och en katt.

20. Vem sov du senast tillsammans med?
Mogge, de gör jag varje natt om han inte jobbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 dubbelkuddar.

23. Hur många landskap har du bott i? 4 tror ja. Ångermanland, Medelpad, Jämtland och Västra Götaland.

24. Vilka städer har du bott i? Sundsvall, Göteborg, Östersund och Sollefteå samt St. Julians.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor i olika former,

26. Är du social? De måste jag vara i jobbet så ja..

27. Vilken är din favoritglass? Lakritspuck

28. Vilken är din favoritefterrätt? All pasta.

29. Tycker du om kinamat? Ja, friterad kyckling.

30. Tycker du om kaffe? För mycket

31. Vad dricker du till frukost? Om jag är på jobbet, kaffe, Hemma vatten.

32. Sover du på någon särskild sida? På mage eller rygg.

33. Kan du spela poker?
Ja, men jag gör det sällan.

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja med Mojjo, Mogge och busungarna.

35. Är du en beroendemänniska? Beroende av Mojjo då..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja BUBBAS! Och exet Daniel.

37. Vill du ha barn? Jag har redan Mojjo men planerar en till så småningom.

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja..

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, inte ännu,

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet är härligare.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mojjo såklart. Lägger inte pengar på nått annat än mat och Mojjo.

42. Äger du dyrbara smycken? Inte pengamässigt. Men annars har jag en ring med en duva i som betyder mycket.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Nyheterna.

44. Kan du rulla med tungan? JA, var tvungen att testa

45. Vem är den roligaste människan du känner? Skrattar rätt mycket åt Mogge och Mojjo. Men roligast? Svårt.

46. Sover du med gosedjur? Ja Mogge.. hehe. Och ett och annat av Mojjos som följer med ner i sängen när hon kommer.

47. Vad har du för ringsignal?
Pappa, jag slog ihjäl en geting med hammare på motorhuven..

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jag tror inte de, men en filt.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mojjos röda plastkopp.

50. Flirtar du mycket? Nej, vet faktiskt inte ärligt när jag gör de.

51. Kan du byta olja på bilen? Jajamensan!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, men jag har åkt med pappa PUCKO när han fått.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Nån barnbok med Mojjo,

54. Läser du någon dagstidning? St.nu

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Hur gör man de i en vanlig personbil?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Bandit

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nån teknisk term på jobbet tror ja.

59. När var du i kyrkan senast?
När Alice döptes.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Eva tror jag hon hette.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0