Sanningen kommer alltid fram..

Jag är glad att jag är så ärlig som jag är med Mogge, även om det sårar honom ibland.
Kommer aldrig riskera vårt förhållande. Han är det bästa som hänt mig efter lilla Mojjo. (Hon kommer alltid vara min nr 1)

Jag har inte varit guds bästa barn men jag har lärt mig av mina misstag och värdesätter det jag har med Mogge mer än något jag tidigare haft. Jag kan svära på min fars grav att jag aldrig var otrogen under mitt äktenskap, eller från att jag lämnade min dåvarande man. Skillsmässan gick inte igenom förrän i december 2008 och då levde jag ju faktiskt i ett förhållande. Men jag flyttade ifrån min man i man/Juni 2007 och då var det över för mig. Om sedan ett papper håller oss ihop får det stå för var och en att dömma mig.

Men det finns andra som lever med lögner, människor som inte lär av sina misstag.
Men det biter en i arslet tillslut. Sanningen kommer alltid fram. Och om det kommer en dag då någon frågar mig hur det låg till kommer jag berätta sanningen.


Kommentarer
Postat av: vill vara anonym

Hur låg det till?

2009-07-29 @ 09:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0