Truckerwannabe.

Ikväll åker jag med Mogge. Lovade honom att jag skulle följa med endera idag eller imorgon så de blev idag.
Vi har passerat övik (Tänker alltid på blondinbella när jag åker förbi här, hennes Nils är ju härifrån) för en stund sedan och sitter och myser i hytten. Nyss regnade det och det blixtrade på himlen, nu skiner solen och himlen lyser rosa. Det förändras snabbt längst efter kusten.
Får se om jag orkar hålla mg vaken hela vägen upp idag eller om jag somnar som sist.
Men sist somnade jag vid midlanda och vaknade strax nedanför Övik på vägen ner. Jag älskar att åka lastbil.
Så lugnt och skönt. Blir ju inte sämre med världens bästa pojkvän bredvid sig.
Man kanske ska sadla om och köra lastbil. Inte mig emot om det inte hade kostat en massa pengar.





en suddig lastbilsbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0