You make me smile

vill vara anonym om Sanningen kommer alltid fram..:
Hur låg det till?

Som de flesta säkert förstår kommer jag aldrig skriva det i bloggen. De som vill veta får minsann fråga mig rakt ut öga mot öga. Nog om denna människa och mot min kära sambo...

Ligger i sängen med Mojjo som somnade som en klubbad säl idag. Kan det bero på en lång dag på dagis, bus med mammsen hela vägen hem, hjälpte Mogge att laga mat, hjälpte mamma att färga håret och sedan hann hon bada i ca 30 minuter. Klart ungen är trött. I köket hör jag hur det slamrar, undra om Mogge håller på att diska och städa?
Han gör mig verkligen lycklig. Jag har dammsugit och torkat kök, sovrum och hall idag. Man kan inte påbörja något utan att han snabbt står bakom ryggen på mig och hjälper till. Man får säga åt honom att gå och sätta sig så man får göra nått själv. JA, jag gillar att dammsuga och torka golv.

Idag mötte han upp mig och Mojjo på Tempo för att han skulle handla mat till kvällen, kött, pommes och pepparsås. Han skämmer verkligen bort mig med mat. Jag kommer gå upp 10 kg innan jul.
Nu ska jag smita ut och se vad han gör, kanske smyga upp bakom honom när han står och diskar, lägga armarna runt honom och ge honom en puss. Bara för att han är den han är och jag älskar varenda liten egenhet han har,
Han gör mig lycklig.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej hej!

Hur står det till? Är lite nyfiken på var det är du jobbar? har inte fattat det än? Eller missat det nånstans?!

Ha det! kram lotta

2009-07-29 @ 21:25:49
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Faster J

Vad härligt att se att du är lycklig! Riktigt "hör" hur kär du är.. mys!

2009-07-30 @ 08:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0