Dagens fummel a la mig själv.

I eftermiddag på fikat skulle jag och Erica gå ner och dricka kaffe. Skänkte en krona till Erica så hon kunde köpa en kopp i automaten. Gick fram till automaten och stoppade i min krona, tryckte på knappen för latte och start.
Kom då på att jag inte ställt någon kopp under. Blev ett härligt skratt i fikarummet.
Efter detta tog Erica sin kopp kaffe och jag hämtade en kopp i diskmaskinen och gjorde ett nytt försök. Innan jag stoppade i krona nr 2 vände jag mig till Erica och kläckte ut mig.
-Med min vanliga tur så är kaffet slut nu..
Stoppade i min krona och...
Nej de va det inte men maskinens soppåse var full så man kunde inte få mer kaffe. Som tur var kom en annan kollega med nyckel och fixade detta.
De va med andra ord inte meningen att jag skulle få kaffe idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0