Ghostwisperer = Mojjo?

Sitter och tittar på TV, Ghostwisperer, dricker vin och äter jordgubbar. Under tiden diskuterar vi innehållet i serien.
Idag handlar det som vanligt om någon som har dött. Idag pratar dom om att barn som har låtsasvänner egentligen ser döda. Lite otäckt när jag tänker på Mojjos låtsaskompis Dennis som tydligen brukar bada med mig i badkaret.
Tänk om han är ca 30 och skitsnygg?

Nej nej! Jag vill inte byta ut Mållgan mot någon döing...

I morgon är det midsommarafton. Det blir som det verkar firande med Mållgans familj.
Hans syster sms:ade mig på jobbet och frågade om vi var intresserade av att vara med.. svaret tog inte lång tid att ge.
KLART VI VILL!
Trivs kanonbra med hans familj, hans mor och far, hans syster, bror, Timi, Danne, barnen.. ja, alla. Det känns så naturligt att umgås med alla. Kanske pga att de är lika "speciella" som jag.
Det blir iallafall firande på klockarberget och mys hemma hos Mållgans föräldrar.
Så imorgon skall jag kliva upp och baka tårta på beställning från Mållgan, om de finns några jordgubbar kvar, kanske även blir en och annan muffins.
GOTT GOTT!

Nu ska jag gå och skälla lite på barnen som lever rövare trots order om sängdags.
Men helst hade jag velat springa in till dem och hoppa i sängen, kasta kuddar och fnissa ikapp med de små liven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0