Kan hundar hicka?


Ja tydligen..
Jag vaknade klockan 06:02 av att hela sängen skakade. Min "lilla" kille hade fått hicka. För att förklara hur det känns när en 60 kilos rottis får hicka så tänk er jordbävning.
Det slutade med att Mojjo vaknade jättearg och skällde ut mig för att hon ville sova längre.
VADÅ?? De va ju inte jag som levde om...

Har insett hur beroende jag blivit av Mållgan. Älskar min ensamtid ...ibland, men när jag vaknar på morgonen vill jag gärna att han skall ligga bredvid. Jag vaknar mer än gärna till hans snarkningar bara jag slipper Ymisens hicka.
Just nu ligger Ymis i Mojjos säng och bara njuter, han skyndar sig dit så fort Mojjo klivit upp.
Nu för tiden har han det bra eftersom hon sover på sitt rum om inte jag är hemsk och tvingar henne att sova med mig nät Mållgan är borta.

Nu är det dags att kliva upp och klä på sig. Tänkte försöka hinna med Mållgans dotters skolavslutning idag.
Dessa älskade ungar. Känns tomt när dom inte är hos oss så det ska bli skoj att träffa dom en snabbis idag.
Sedan måste jag förbi dagis med stövlarna som Mållgan fick med sig hem igår.. INTE MOJJOS!
Vet inte vad dessa 2 gör på dagarna. I förrgår kom hon hem med en apa som inte var hennes och igår hade Mållgan sagt nej åt henne när hon ville ta med sig en hund... som han inte trodde var hennes. DE VA MOJJOS!
Och igår stövlarna.. hehe.
Efter det måste jag in på jobbet och kolla hur jag jobbar till veckan. Jag klarade ju provet igår så nu har man ju jobb på riktigt. GÖTT!

Nu ska jag lyfta min rumpa från sängen, slänga av mig mitt underbara fluffiga täcka, sluta snegla på 80-talets coolaste kille.... MacGyver och fixa till mig och Mojjo.

HA DE!

Kommentarer
Postat av: Faster J

Märks att Ymmot och Milton har varit plast kusiner - Milton gungar också min säng med hicka emellanåt. Inte en reaktion från deras sida.. bara hänger med :) Så söta.. kan tänka mig att gungningarna blir lite värre med Ymmot!

2009-06-12 @ 15:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0