Midsommar i bilder..


Mojjo och busunge 1 leker i skogen bakom hembygdsgården på klockarberget där vi firade början av vår midsommar.


Som vanligt ser en otroligt glad tjej väldigt arg ut.


Resning sker ju på många olika sätt men idag handlade det om midsommarstången.


Dans hör ju till och tittar man väldigt noga till vänster om stången ser man 2 busfrön som hörde till oss.


Medans de andra dansade och sjöng somnade Mojjo mot mammsens ben, MYS!


Innan en god middag bestående av sill, potatis, ägg, köttfärspaj, köttbullar mm hann jag busa lite med Mållgans systerson. Aj vad han kan dra en i håret.


VADÅ? Jag som är så snäll...


Efter maten och lite Jönssonligan på TV var det dags för lekar. Skrattade så jag grät. I bild ser man 2 tävlingsinriktade bröder.


Även jag hann vara med och leka, trots min onda rygg. Fick sällskap av Ymisen som var kvällens bollkalle.


När vi kom hem kröp Mojjo in under mattan och ville sova. Flyttade dock henne till sängen för mer bekvämlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0