Mojjo ska få en "pelikanbebis"

Mojjo har blivit väldigt facinerad av barn och bebisar de sista veckorna.
Ikväll la hon sin "pelikanmjukis" på magen med huvudet nedåt och frågade om de va så bebisen låg när den kom ut puppan. Vad svarar man på de? Har dom pratat om de på dagis?
Jag som hade tänkt säga att bebisar kom med storken.

Imorgon skall Mojjo till tandläkaren innan vi ska iväg på jobbet och dagis, Jag är jättenervös. Hur ska de gå?
Jag är inte ett dugg rädd för tandläkaren själv, men när de gäller Mojjo blir jag nervös. Hur går det ihop?

Nu är det iallafall bara en dag kvar innan ledigheten är här. Ledig hela 3 dagar innan monsterveckan på jobbet börjar.
Midsommar kommer firas med Mållgan och alla barnen. Troligtvis med en stor god tårta och massor av mys.
Måste ta vara på all "mystid" innan nästa arbetsvecka börjar. Kväll hela veckan.
Onsdag och Torsdag arbetar jag 15-24, hur skall jag orka de? Jag som somnar innan 22 i om inte Mållgan håller mig vaken. Ska bli skoj att se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0