Start på dagen...

Busungarna skall tillbaka till sin mor idag och det är redan FÖR tyst här hemma.
Efter att vi skjutsat dom på dagis och fritids åkte vi till hamnen för att äta lite glass. Där träffade Mojjo Mr.Jack Nicholson som alltid står där och matar fåglarna. Idag fick Mojjo hjälpa till.
Hon skuttade runt på den lilla trappan och kastade bröd till alla flygfän hon kunde hitta. En mysig stund i solen.

Snart är det dags att åka in på jobbet och göra några timmar. Under tiden jag är på jobbet skall Mållgan och Mojjo ta med Busunge nr 2 till tandläkaren för kontroll av hennes tänder. Nån annan "skitunge" på dagis har tydligen slagit henne över munnen så läppen spräckts och en av framtänderna blivit lös. Jag hoppas de går bra. Även om dom inte är mina ungar så bryr jag mig väldigt mycket om dem.

Nu ska jag lida/njuta lite mer av värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0