DIN OMGIVNING ...

DIN OMGIVNING

1. Hur många är det i din klass?
-  Jag går inte i skolan, men på vår utb tror jag vi var 26 tror ja.
2. Känner du några som röker?
-   Ja, en hel del.
3. Hur många är Ni i eran familj?
-   Jag och Mojjo är väl de jag räknar till familj.
4. Har ni några husdjur?
-   Ymisen och en del dammråttor som jagar hans hårtussar.
5. Känner du någon som knarkar?
-   Det gör jag säkert men ingen jag vet om.

OM DINA VÄNNER

1. Har du någon riktig vän?

-   Ja ett par stycken, Tjohanna, Fredde, Annelie mfl...
2. Hur många vänner har du?
-   Massor..
3. Vilket kön är oftast snällast?
-   Det har inte med kön att göra men jag känner nog ingen som är så snäll som Fredde.
4. Hur ser dina bästa vänner ut?
-   Dom har blond hår och stora bröst.. (Ni ska se hur snygg Fredde är)

MUSIK

1. Vad är musik?
-   Något att koppla av till eller avreagera sig till.
2. Vad lyssnar du på?
-   Mycket Sister Hazel, Creed och liknande musik. Gärna lite country också.
3. Vad är dålig musik?
-   Finns nog inget jag absolut inte klarar av.
4. Har du något favoritband?
-  Sister Hazel ligger mig varmt om hjärtar. 

TRAGISKT

1. Känner du dig värdelös?
-  Inte sedan jag träffade Mållgan.
3. Röker du?
-   Det händer någon gång då och då.
4. Har du någon gång försökt begå självmord?
-  Nej, men min kropp har försökt tagit livet av mig.
5. Känner du någon som begått självmord?
-   Känner och känner... vet ett par stycken som gjort de som mina föräldrar kände när jag var yngre.
6. Känner du någon som tänkt begå självmord?
-  Ja..
7. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns?
-  Ja, flera nätter, men det hör väl till livets gång.
8. Har du någon gång provat droger?
-  Inte medvetet men har tyvärr tagit en tugga av en chokladkaka med haschibaschi..
9. Har du någon gång prövat alkohol?
-  Ja senast för ett par timmar sedan drack jag en cider.
10. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med?
-    Med Mållgan har det hunnit bli en hel del, annars vänder jag mig till mina vänner.
11. Är det någon som har sålt alkohol till dig?
-    Nja, när man var yngre köpte man väl av nån kompis tror ja.

OM KÄRLEK

1. Är du kär?
-  Ja otroligt mycket.
2. Vad tycker du om kärlek?
-   Mysigt så länge det varar och jag hoppas detta blir länge.
3. Har du någon gång varit olyckligt kär?
-  Oh ja, Tias vet ni ju alla om. De måste väl vara olyckligt om något.
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon?
-   Jag var kär i Mojjos pappa under hela vårt förhållande.
5. Är du homosexuell?
-  Inte vad jag märkt. Tjejer kan vara snygga/vackra och fina men jag vill verkligen inte ha någon sexuell kontakt med dem.
6. Tänker du gifta dig när du blir stor?
-   Jag har varit gift med Mojjos pappa.
7. Tror du på kärleken?
-  Oh ja! Jag ger aldrig upp hoppet om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0