Golvliggare..

Nu ligger jag på golvet i vardagsrummet med huvudet på Mojjos "puff".
Nu har jag inte längre min gamla soffa här inne, den står i sovrummet i väntan på att någon vill köpa den.
Även fotöljerna som jag köpte av "Bandy-Danne" i våras håller på att packas undan. Just nu är alla överdrag i tvätten så de ska vara rena och fina när de åker ner i förådet.

Men om bara någon timme kommer min nya fina hörnsoffa. Den går i mörk mörk mossgrön så den ser nästan svart ut.
Till de blir det ett vitt ganska stort bord om jag inte minns fel. Tack snälla mor för att du tänker på mig.

ALEX: nej du blir barnvakt ikväll. Du kommer inte undan. Jag jobbar på Birsta mellan 16:30 - 20:00.'

Kommentarer
Postat av: bgn

du sa ju att du hade sålt möblerna

2009-03-27 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0