Så glad!!

De gick bra hos läkaren, ny medicin för hjärtat som skall ätas varje dag, lite gnäll över mitt låga blodtryck, EKG-test, remiss till sjukhuset för ytterligare långtidsEKG-test. Och sist men inte minst... JAG HAR INTE CANCER!! JIPPI!!
Idag känns hjärtfelet som en piss i rymden, jag äter med glädje mina tabletter varje dag om det bara är det som krävs.

Efter det smet jag in och jobbade i 4 timmar. Skönt att få komma igång litegrann.
Sedan storhandlade jag innan jag hämtade Mojjo. Så nu sitter vi här och Mojjo har stoppat en Herkules i DVD:n medans jag slappar med datorn en stund innan jag skall börja med maten. Blir Lindas kyckling i ugnen idag. GOTT!!

Måste avslöja en sak till. Efter helgen står det en mörkblå hörnskinnsoffa och ett vitt soffbord i mitt vardagsrum om jag finner en släpvagn och spännband att låna.


EKG-avtryck, har såna på armarna, fötterna och bröstkorgen. SNYGGT!


 

Kommentarer
Postat av: bgn

Se till att du får iväg din gammsoffa på soptippen först

2009-03-25 @ 17:05:40
Postat av: EFA

Hitta en bil med fyrhjuls drift så fixar sig vagnen

2009-03-25 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0