Snubbar som jobbar..

Jag och Mojjo sitter och ser på Snubbar som jobbar. Kanske inte den mest roande filmen hon har men något jag kommer ihåg sedan jag var yngre.
Har precis varit ute en snabbis med hunden och även kastat lite skräp. Sitter just nu och funderar på var jag skall göra av mina vardagsrumsmöbler när min soffa kommer imorgon.
Får la stuva om lite i sovrummet så gamla soffan får plats där inne och fotöljerna får åka ner i källaren.
Imorgonkväll ska jag bara mysa i min nya skinnsoffa och möjligen vila fötterna på mitt nya soffbord.
Dagens arbete blev även flyttat till imorgon så imorgon är det heldag som gäller. 8 - 20 med en paus mellan 14 och 16:30 för att skjutsa Mojjo till Alex som skall ta hand om henne under kvällen.
Men efter klockan 20.... SOFFAN!!

Ja, och för den som missat de.. ännu en ny design.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0