Städdag

Idag har jag fixat Mojjos rum. Nu åkte alla kartonger mm ut och hon har fått ett helt eget rum med sina leksaker och en riktig säng. Hon har lekt där inne hela eftermiddagen.
Jag har även röjt i övriga lägenheten, 5 kartonger har burits ner i källaren med bebiskläder och annat kraffs som inte behövs för närvarande, min garderob är städad, ommöblering i sovrummet.
Avslutade städandes med att bjuda Alex och P på middag idag. Så otroligt länge sedan jag träffade dom.
De va underbart att sitta 4 st runt matbordet och bara skratta och må bra. Tror Mojjo tyckte de va riktigt mysigt.
Efter de skjutsade jag P till hans tjej och följde med Alex hem för att se hockey. Tyvärr dog deras dekoder och varken jag eller Alex kunde med den särskilt bra, vi lyckades söka tillbaka kanalerna men så dog allt annat.
Det blev en massa marängtårta och hemgång istället.
Så nu ligger jag här i sängen och följer matchen på aftonbladet istället. De går de med!
Nu ska jag fortsätta längta tills nästa helg då vi flyr fältet en stund igen...

Tack för en bra dag!
PUSS HEJ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0