Då va den här igen då..

Min förbaskade födelsedag. Jag tycker egentligen inte om att fylla år. Det innebär ångest inför 30 och saknaden av min far blir större än andra dagar.
Men när jag känner efter så känns den här dagen ganska bra. Jag har nog landat en del med åren.
Många har redan grattat mig på Facebook och det känns otroligt roligt. Jag vaknade imorse och hade telefonen full med sms från olika mysiga människor. Och innan Mogge åkte på jobb inatt fick jag en present som gjorde mig väldigt lycklig.

Inser även att jag gläds åt andra människor en sån här dag.
Så glad att Mojjos pappa är lycklig och hittat någon han verkligen älskar, glad för Dannes skull att han kommit igång med det han älskar att göra, glad för Olisens skull att han fick sin kärlek tillslut, glad för Mojjos faster som planerar både det ena och det andra.
Så vill man ha en känga av en enorm empati idag vet man var man kan få den.

Jag är även glad för min egen skull. Jag har har det otroligt bra just nu!!
Mojjo, ett underbart nytt jobb, Mogge, familjen, underbara vänner, Danne, familjen PUCKO... det är mycket som glädjer mig just nu.

Kommentarer
Postat av: Faster J

Thirty is the new Twenty :) ni är mer än välkomna på en fika när ni kommer till GBG. Har ju knappt fått träffa Moa...



och du, GRATTIS! :)

2009-05-06 @ 10:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0