Främmande av min bror m. familj.

Nu har dom åkt.
Min bror och hans familj har varit här ett par timmar och busat. Nog har dom busat alltid.
Jillsan och Mojjo har härjat på Mojjos rum, busat i vardagrummet och i köket.
Alice Ballis har suttit med faster i soffan och snackat massa skit och dragit faster i håret så så jag skrikit av smärta.

Hon har även drägglat ner fasters tröja och hoppat ordentligt på magen.

Alice har även en tendens att tokskratta åt saker som flyger och far, i detta fall en Ymot som jagar ett plastäpple.

När Mållgan kom hem blev även han utskrattad, vilket jag kan förstå. (Tycker om dig ändå gubben)
Det blir rätt tyst när dom åkt.

Nu håller jag på att lägga Mojjo i hennes rum. Hon brukar ofta somna i vårt sovrum men ikväll ville hon lägga sig här inne och jag gnäller inte. Vi får se hur det går. Om hon kan låta bli alla leksakerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0