Kastar i mig maten..

Har satt mig i soffan med datorn i knät och tallriken balanserar jag på magen. Äter i liggande ställning medans jag läser st.se och bloggar lite snabbt.
Har varit på utbildning med jobbet under förmiddagen och skall strax åka på möte med banken. Ett möte jag flyttat för många gånger redan så idag måste jag åka dit.
Är trött och sliten, somnade sent och kunde inte riktigt somna om efter att Mållgan åkt i morse vid 5-6.
Enda fördelen med att han börjar den tiden är att han är hemma vid 17-18 ikväll. Det blir troligtvis middag tillsammans idag, Saknar Mojjo massor idag. Hade ju henne hemma hela förra veckan pga hennes förbaskade förkylning så jag tycker inte om när hon är på dagis nu men jag måste ju jobba.
Nya jobbet verkar för övrigt kanonkul. Samt att jag får jobba med Linéa från MM. Skoj att springa på henne där.

Nu ska jag ta på mig ett par stumpor och springa ner till bilen för att brumma iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0