Mina små sjuklingar.

Idag har både Mojjo och Mållgan varit hängiga.
Mojjo har knappt ätit något pga blåsorna i munnen och har sovit jättedåligt inatt pga att hon haft så ont.
Får se hur det fungerar på dagis i morgon. Mogge har åkt på en riktig förkylning som det verkar.
Han har legat under täcket i soffan hela dan. Jag har smygit dit till och från och pussat på honom.
Inatt blir han hemma från jobbet. Nu har Mamma S satt ner foten även för det stora barnet.

Jag hoppas Mojjo är pigg imorgon. Hon har ju inte haft någon feber eller annat snor-och-host-äckel, utan bara ont i munnen. Vore skönt att få komma in på jobbet få man inte kommer efter. Även om jag kan läsa mycket hemma så tappar man mycket.

Nu ska jag mysa lite med Mojjo som precis slöt sina ögon och håller på att somna bredvid mig.

Kommentarer
Postat av: EFA

Toffel redan.......

2009-05-18 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0