Som Alfrons Åberg.

Om inte jag minns fel kunde Alfrons ta fram sin låtsaskompis när ha ville. Varför kan inte jag göra det med min Mållgan?
Pratade med honom när jag lämnade jobbet och fick veta att han precis lämnade Borlänge. MÄH! Då är det ju 4 timmar kvar tills han är hemma. Vid 21 ungefär. Nu önskar jag att jag kunde bara önska fram honom ur garderoben.
Saknar honom massor nu!!

Jag har tänkt massor inatt och under dagen idag. Massor på Göteborg som vanligt.
Mojjos pappa ringde igårkväll och pratade om vår favoritpizzeria och jag blev lite nostalgisk och saknade den tiden liten. Jag förknippar Del Piero med att Mojjo föddes eftersom vi precis varit och handlat mat där när mina värkar kom igång.
Sedan saknar jag kvällarna på Picasso, den underbaraste lilla krog man kan tänka sig. God mat och en underbar ägarinna.
Jag kan ibland sakna det jag hade men jag gläds för det jag har. Så tror jag de flesta känner men man skall våga erkänna det också. Det finns alltid bra saker, även i det dåliga.

Nu ska jag gå och mysa lite i soffan med Mojjo. Men egentligen är jag sugen på en macka med leverpastej. (VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG!?) Men vi har ingen hemma. Så, de får bli en macka med skinka och mys i soffan.



Man vet ju aldrig, han kanske har en flickvän i varje stad? *ler*



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0