Stackars mammas älskling.

Verkar som Mojjo drar på sig denna förkylning också. Stackars barn, förra helgen, blåsor i munnen denna helg, förkyld.
Jag hoppas hon klarar sig. Hon får sova med mig i min säng inatt, de va en stund sedan jag fick snusa på henne hela natten. Oftast ligger hon ju i sin egen säng nu för tiden men eftersom Mållgan jobbar hela natten passade jag på att lägga henne hos mig. Jag njuter verkligen av varenda sekund.
Hon hostar lite då och då och snurrar runt som en propeller i sängen. Kanske beror på att hon ligger bredvid mammsen som nästan har 100 grader feber... känns de som iallafall.

Mojjo är precis som sin far, varmblodig. Själv fryser jag nästan jämt.
Nu fick jag en liten arm runt mig hals. Fattar inte att hon inte flyter bort i denna värme. Hon svettas så hennes hår är alldeles vått men ändå ska hon ligga tätt tätt intill och kramas.
TOKUNGE! (Allt tok har hon ärvt från sin far)

Kommentarer
Postat av: Faster J

Men lilla gumman.. pussa henne från mig. STackarn. och mocklis dig som får ha ett litet underverk runt halsen. Mysigt det låter trots att Moa säkert mår pyton!



kram

2009-05-22 @ 08:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0