Trailerproblemet löst!

Efter ca 3 timmars letande hittade vi en trailer som passade oss. Snälla Mr Sundholm från Söråker fixade biffen.
Nu kan vi åka till Östersund i morgon och hämta bil utan ångest.
Tänk om trailerbilen hade varit hel och fin, då hade vi kunnat tagit den.

Under dagen har vi även hunnit hälsa på Mållgans mor och far, druckit kaffe och ätit hennes goda bullar.
Vi har myst lita framför TV:n med Mojjo och precis innan skrivande stund klippte jag till Mållgan lite.
Jädrar vilket hår min karl har. En hel pälshatt. Man tycker att man klipper och klipper och klipper men inget händer.
Men nu är han lite för korthårig enligt sig själv men otroligt snygg enligt mig och det är ju jag som skall titta på honom.
Men efter dom lockarna han hade innan är väl allt för kort i hans ögon. (TJEJLOCKAR!)

Nu ska jag bara vänta på att han ska duscha bort allt hår innan vi ska krypa ihop med Mojjo i soffan och avnjuta en burk Ben&Jerry-glass som Mållgan köpte tidigare idag. UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0