VILA

Nu ligger jag här bredvid Mållgan och tittar på hockeyn. Idag behövs vila i vår familj.
Mållgan har tansvärk, jag har huvudvärk, Mojjo har feber och hosta och de andra 2 är bara trött efter helgens bus.
I morgon skall jag ringa till läkaren så Mojjo får komma dit och kolla sin förkylning eller vad det nu kan vara,
Tycker så synd om min lilla älskling. Blir orolig och stressig när hon är sjuk.
Men hon är uppe och grejar och allmäntillståndet är OK om man bortser från hostan. Konstig unge!
Jag älskar henne mer än livet själv och gör allt för detta barn. I morgon blir de koll så vi får slut på denna feber.
Men nu ska vi bara mysa, vila och dricka massor med vätska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0