Frågor

Tänker du göra det här testet - Ja tydligen..
Tänker du ljuga något – Hade inte tänkt de men de kanske finns något jag inte vill att någon ska veta.
Vad har du gjort idag – Varit med Linda och hennes dotter, mogge och barnen på norra berget.
Gillar du mjukglass – Gör inte alla de? En Pumba är aldrig fel.
Hur många gånger har du varit på Liseberg – Massor. Har ju bott i GBG.
Brukar du tala sanning – Tyvärr även om den sårar ibland.
Är du kär just nu – MYCKET!
Hur gammal är du – Vill ljuga men icke. Jag är 29 en stund till.
Gillar du hundar – Nja, inte när han klättrar upp i sängen och tror han får ligga på mig. Men annars, JA!
Har du haft en fästing någon gång, isf när då – Nej, men plockar dem från djuren.
Bloggar du – TYDLIGEN
Gillar du skolan – Jag gjorde de när jag gick där.
Tycker du det här testet är roligt – Än så länge helt OK.
Hur många sms skickar du om dagen – Kanske 25-30 beroende på vem jag smsar med.
Är din mobil viktig för dig – JA, jag har ingen hemtelefon så de är så folk får tag på mig.
Tycker du om att spela tvspel – Nördvarning? JA! Jag tycker om att spela TV-spel.
Är blå eller röd din favoritfärg – ICKE!
Om inte, vilken är det då – Grön, gärna mossgrön.
Har du facebook – Ja, har inte alla det nu för tiden. KOM IGEN FARMOR!
Har du haft något husdjur – Jämthunden Träff, katterna Rikky och Bamse, Katten Killer, Schäfer/rottisen Rotax, Schäfer/Rottisen Ymot, Katten Angel, Schäfer/Rottisen Freya, Katten Sixten, Katten Dino. Ymot och Dino är kvar. Har även haft en massa hundar med ett ex men de va hans samt tjänstehund.
Gillar du musik – JA, skaka rumpa när man städar är kul.
Vad är det bästa du vet – Att krama Mojjo.
Bryr du dig om miljön – Försöker i den mån jag kan och orkar.
Tycker du svenska flaggan är fin – De kan jag inte påstå att jag gör men jag tycker om mitt land.
Hur många frukter äter du om dagen – Beror på om vi har nån hemma, men inte ofta.
Har du långt till skolan – Det beror på vilken skola jag ska till.
Varför gör du det här testet – Älskar frågor.
Gillar du att gå promenader – Ja minst 1 mil om dagen om jag hinner.
Vad är det klantigaste du har gjort i ditt liv – Fipplat med handbromsen på arbetsbilen så den åkte i diket medans jag var på toaletten.
Brukar du skratta – OFTA
Hur många band har du sett live – Vet inte, men kanske 5 st.
Vilket är bäst, sommar eller vinter, varför – Sommar, men tycker om riktig snöug vinter med.
Börjar ditt mobilnummer med 070, 076 eller 073 – 070
Tycker du det är konstiga frågor – Nej, men inga jag gjort tidigare.
Skulle du vilja åka till Hawaii – Ja, värmen lockar alltid.
Hur många gånger har du badat i år – I snitt 3 ggr i veckan.
Max eller Burger King – MAX, Dum fråga.
Gillar du att sova – Ja men inte på dagarna. Börjar bli vuxen nu.
Vem var din första bästa vän – Helena Andersson tror ja. Vi var kompisar när vi var bebisar.
Har du någon bästa vän nu – Fredde ligger nog i topp, Annelie och sedan några tätt efter.
Gillar du någon i hemlighet – Hehe.. Min bror. Men jag tror han kommit på mig. Älskar min bror.
Vilken är den bästa känslan som finns – Kärlek från Mojjo. Finns inget bättre.
Hur känner du när du är kär – Glad och lugn.
Har du många kontakter på msn – 42 st, pratar kanske med 7.
Vad är det sämsta du vet – Människor som bygger sina liv på lögner.
Skriv vilken bokstav som helst – M
Hur många gånger har du sagt ”jag älskar dig” till någon – Flera gånger varje dag till Mojjo.
Varför fortsätter du göra dom här frågorna – Kul.
Tycker du om grisar – Helt ok om de inte gäller mänskliga svin.
Hur gammal är du – 29
Vad är ditt bästa minne – När Mojjo föddes. Hon är mitt allt.
Kollar du på melodifestivalen varje år – Nej, jag tycker det är för mycket med alla deltävlingar.
Varför – Svarade just på de.
Har du långa naglar – Nej, men jag tänkte börja designa naglar som hobby.
Vilken färg är det på din tröja – Vilken av dem?
Tycker du att det är snyggt med blont hår – Ja, Syster Bärgare har nog de vackraste håret jag sett på längre. Blont och tunt, sånt där änglahår.
Gillar du glass – Återkommer frågorna?
Har du någon lärare som du hatar – Nej.
Tycker du att det här testet börjar bli jobbigt – Kanske lite nu, ser ju på film samtidigt. 
Vill du att det här testet ska ta slut –
Njae.. inte riktigt än.
Vad ska du göra efter det här testet – Se klart på filmen.
När sa du ”jag är hungrig” senast – Tidigare idag när vi kom hem från norra berget.
Vad tänker du på just nu – Mogge.. saknar honom när han arbetar.
Vad tänker du på när du ser ordet ”Träd” – Släktträd. Kom spontant.
Vad ska du döpa ditt barn till - Tänker inte döpa mina barn tror jag.
Katter eller råttor – Katter?!
Gillar du att läsa – Ja, böcker, tidningar, bloggar mm.
Vilken är den bästa filmen som finns – SWAT gillar jag. Kommer inte på nån favorit.
Hur lång är du – 170 exakt.
Vilken smiley gör du oftast – :) 
Hur skulle du beskriva dig själv –
Just nu ganska slö och off.
Tycker du att matte är svårt – Nej, mitt favoritämne i skolan.
Tror du på gud – ICKE
Har du åkt skateboard någon gång – Ja, jag har testat de när jag var yngre men blev inget fan.
Hur många har du lärt känna genom Internet – Inte alls så många faktiskt. 5 kanske.
Har du läst tyska någon gång – Ja, Tyska A i skolan.
Förstår du vad franska – Ja, läste de på högstadiet.
Säg en ska du vill göra innan du dör – Se Mojjo skapa en egen familj.
Tror du folk kommer orka läsa igenom det här testet – NEJ
Vilken är den bästa resa du gjort – Min resa till Malta där jag blev kvar för att arbeta.
Viken är din favoritlåt just nu – Ingen kan älska som vi..
Din musiksmak – Rock
Tycker du Lasse är ett fint namn – Lasse är oftast inget namn utan ett smeknamn :)
Är du nöjd med ditt namn – Kan leva med det, är ju van att folk kallar mig de.
Om du inte fick heta ditt namn, vad skulle du då vilja heta – Line
Börjar det här tråka ut dig – Nej
Skriv vad du vill nu – vad du vill nu -
Varför skrev du det – Det stod att jag skulle göra de.
Fattar du att någon kan ha gjort det här testet – ja?
Vad tror du att du kommer bli när du blir stor – Tjock? Men när jag blir äldre ska jag bli gammal.
Vilken klass går du i nu – arbetarklassen
Vilket är det bästa tv-programmet – efterlyst, greys, desperata hemmafruar och nyheterna.
Följer du någon tv-serie, vilken isf – samma som ovan.
New York eller Göteborg – Göteborg eftersom de är mitt andra hem.
Norge eller Kina – Kina pga tekniken men annars har jag alltid gillar norge.
Tycker du att Sverige är ett bra land - Ja, men de har väl sina fel och brister som allt annat.
Hur mycket är klockan – 2142
Är du trött – Lite
Gillar du munspel – Ja, min morfar spelade alltid det när jag var liten.
Skulle du vilja springa en mil nu – Nja, men gå en mil försöker jag ju göra varje dag.
Om jag säger oj, vad säger du då – Hoppsan.
Hur svarar du i hemtelefonen – Ingenting eftersom jag inte har någon.
Hur svarar du i mobilen – Mitt förnamn om jag inte vet vem som ringer.
Gillar du att skriva med bläck – Insåg precis att jag inte äger en blyertspenna. Måste inhandlas imorgon.
Tror du att det kommer finnas svävande grejer i framtiden – De finns svävande grejor idag.
Kan du tänka på hur stor rymden är utan att bli konstig – Ja, konstig är jag redan.
Skulle du säga att du är en fjortis – Nej
Har någon sagt att du är en fjortis – Nej
Talar du sanning hela tiden – Ja, men jag berättar inte saker för dom som inte behöver veta dem.
Åker du helst buss eller tåg – Tåg.
Vilken stad är den bästa som finns – Sundsvall är ju en favorit. Annars gillar jag London.
Vad/Vem tänker du på när du hör Jönköping – Konstigt nog Mela men jag vet inte varför. Hon bor ju i Linköping.
Har du druckit kaffe någon gång – JA! Flera koppar om dagen.
Läser du tidningen varje dag – Ja på nätet.
Vad blir 38 + 79 – 117
Varför orkade du inte räkna ut det – Men de gjorde jag ju.
Skulle du vilja slå på något just nu – Ja vårt PS2 som inte vill vara med.
Har det här testet påverkat ditt humör – Nej, inte de minsta vad jag märkt.
Gillar du saft – Ja, min plastpappa gör den godaste saften jag ätit.
Hur många gånger har du varit i Thailand – Aldrig, men skulle gärna åka dit någon gång.
Är tjugo minuter lång tid – Nej, de är väl ungefär 1200 sekunder.
Nu tar det här testet slut, blir du ledsen då – Nej, då ska jag se film med barnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0