En vän ger svar på mördarhundsfrågan.

Mel@  ([email protected]) om Kommentar om mördarhundar?:
Bra skrivit Sandsten
Har juh själv Rotta här hemma.. Dock me lite Dobber, men han ser väl inte ur som den typiska familjehunden kanske.. DOck är han kanon !!
Haft amstaff.. Också Kanon familjehund.
Dock måste gränser sättas för våra vovvar, men då e de me alla hundar även dom där " barnhundarna"..
EN hund blir vad du gör den till !!

Tulle blev biten av en cockerspaniel för nåra år sedan... Mördarhund!?.. INte i folksögon kanske, men i mina ögon va det ingen trevlig familjehund iaf som bara flög på min 1 åring som satt och lekte..
Aldrig haft nåt problem me mina sk " kamphundar" eller mördarhundar och barnen ....

Folk som kallar hundar för sånt e bara osäkra och okunniga tror jag .....

Kommentarer
Postat av: Kusin

Ja. detta med kamphundar är ett kapitel för sig. Ymisen är väll inte för mej en kamphund, men Pittbull...ska jag vara ärlig så säger jag inte åt Tilde bus att krama en sådan ras. Vi går en liten omväg om jag ska vara ärlig. Dess ras är dock avlad att slåss till en av dom är död. Oavsett vad som kommer i mellan. Lite skämmande tyckere jag. Jag tror inte att du heller låter Moa hänga runt halsen på en pittbull ;) Kram på dej

2009-11-08 @ 09:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0