Jag har fastnat!!

Sitter här och bläddrar igenom bloggar som jag brukade läsa för några månader sedan. Har hittat väldigt många bloggar genom LILIJA.COM. En helt underbar bloggerska som skriver om inredning, design, vardagsliv och annat smått och gott. Jag har följt henne sedan gymnasietiden för 10 år sedan, få på lunarstorm.

Fastnade på en del av dem när jag egentligen bara skulle kolla aftonbladet och sedan sova.
Detta är bara en del av de bloggar jag följt under en längre tid. Dock så är livetbredvid.se en lite nyare blogg. Det är Malins sambo som skriver om hur hans vardag blivit sedan Malin blev sjuk. Både dessa bloggar är mycket rörande. När man läser Malins blogg inser man att man skall glädjas åt det man har och inte åt det man saknar.
De andra 2 bloggarna är bara helt underbara med alla bilder och rolig text.



se även www.livetbredvid.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0