Ett enda inlägg idag.

Ligger i sängen med Mojjo som är en sekund från att somna. De har varit full rulle för henne idag. Först dagis medans jag hjälpt Mogge att skruva i bilen som SKA vara igång på lördag, sedan plockade vi upp Alex och P som fick skjuts hem. Mojjo och P härjade i bilen så vi alla tokskrattade. Tror både jag och mina älskade extraungar behövde de. P kan verkligen få Mojjo att tokskratta. De va otroligt mysigt att träffa dem båda en stund även om de bara var från stan och hem.

Hämtade sedan upp Mogge i garaget och åkte hem för lite fika, duschade och sedan bar det av till mamma och pappa Bärgare som bjudit på middag. Där var även syster Bärgare och hennes Danne, min älskade lille K, farbror Bärgare med fru och lilla A.

Lilla A var en söt liten tjej på 1,5 år som glatt trallade runt på golvet. Rätt som det var stod hon bakom min stol så jag kunde inte låta bli att plocka upp en lite förvånad med snart glad liten tjej. Hon skrattade gott när hon stoppade in halva hennes leksak i munnen på mig. Efter lite lek sprakade det bak i rumpan och hon fick snällt gena över bordet tillbaka till sin mor. *ler*

Jag har med andra ord haft en helt OK dag och en underbar kväll som vanligt hon denna familj. Hoppas jag får ha dom i mitt liv länge. För övrigt har nog syster Bärgare valt namn på framtida bebis om det blir någon.
Eller om det kanske var stor-Moa som sådde ett frö i våra hjärnor. Men vi fastnade idag för namnet Ellie, egentligen Elly, men jag gillar stavningen ie på slutet bättre. Detta namn efter Mogges mormor.
Men först skall det bli aktuellt att skaffa barn. :)

Nu har Mojjo somnat så nu ska jag smyga ut och mysa i soffan. Tar en omväg förbi kylen för ett glas vin och kanske något annat gått. Hann vi inte fira igår kan vi väl göra det idag.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Då blir det elias om det ploppar ut en grabb =)

2009-10-08 @ 07:16:13
Postat av: Anonym

Hihi... Ellie.. precis som anna ankas dotter... Nice ;-)

2009-10-08 @ 09:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0