Jag kommer aldrig bli något fan av Gene Simmons

DAGENS FUNDERING:

Häromdagen vaknade jag till vakna med the voice där dom då pratade om Gene Simmons.
Gästande i studion var "Idol-Andreas" som flertalet gånger arbetat med KISS. De hade någon form av frågesport ang gruppen och en av frågorna var hur många Gene Simmons haft sex med.
Svaret var ca 5000 st. Andreas svarade 4800.

Vet egentligen inte varför men Jag och Mogge började spekulera i detta och räknade med att den icke så unge herr Simmons, som idag är 60 (Fyllde det i augusti iår) varit sexuellt aktiv sedan han var ca 15, med andra ord 45 år. Detta betyder att det är ca 16 425 dagar han haft möjlighet att utföra sina aktiviteter på. Vilket innebär att han haft sex ca 106 gånger på ett år om man räknar med att det är 4800 st. Kanske inte så ovanligt många gånger men detta är ju med olika partners varje gång. Ingen vet ju hur många gånger han varit med var och en....

Jag som alltid har älskat KISS och deras musik hade kanske ingen fin bild av Mr Simmons sexliv efter allt man läst men detta tycker jag är lite överdrivet många med tanke på att han faktiskt har 2 barn tillsammans med Shannon Tweed.

Jaja.. hur som helst..
Jag vet inte varför vi började räkna på det men hur mycket jag än älskar deras musik kommer jag aldrig bli något fan av Gene Simmons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0