Snart kommer han hem.

Om bara några minuter kommer Mogge in genom dörren. Alex har precis gått och ska åka med Mogges arbetskamrat in till stan. Snälla arbetskamrater.

Idag började jag dagen med att ta med Mojjo och Filosofen och åka till Birsta med Linéa. Där fikade vi på Ikea och sedan gick vi en sväng på leksaksaffären. Det blev lite smått och gott även idag.
Efter det åkte vi till Syster Bärgare och drack en kopp kaffe och hämtade Komandoran som sovit hos farmor och farfar inatt men som nu befann sig hos sin moster. Gott kaffe som alltid och en massa busiga barn.
Jag fick snusa på lille K!! GOGRABBEN!

Sedan hem, Linéa tog bussen till stan, Alex kom, Catti hämtade barnen som skall sova hos henne tills imorgon eftersom hon fyller år (GRATTIS), Åt pizza och nu är Mogge som sagt på ingående.

I morgon ska jag nog åka och ta sprutan alla talar om, svininfluensan. Jag velar fram och tillbaka om jag ska åka imorgon eller vänta. Men tydligen är jag ju en riskgrupp. Hela jag är en risk :)

NU KOM MOGGE!

Kommentarer
Postat av: bgn

Ja ibland exploderar du

2009-10-27 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0