Betydelsefull kommentar

Mårten Lärka om Kvällens mysmusik:
Herr Lärka himself här som också råkat se ditt trevliga inlägg i debatten.
Fortfarande varm i kläderna efter helgens bröllop i Gbg svarar jag nog ja, till ännu ett. I så fall.

Ligger vaken pga min onda hals och försöker se en film jag fick av Alex med spank text. Då blir det lätt att man hamnar på facebook och bloggen. Hinner läsa de bloggar jag följer och se att inget stort hänt på aftonbladet.se sedan jag läste där sist.
Men helt plötsligt ser jag att jag fått en ny kommentar på bloggen. Från Mårten Lärka. Lottas kära gubbe, en av mina något nyfunna favoriter i musikvärlden, Inte så stor, men ack så bra.

Imorgon ska jag ringa vårdcentralen. Insåg de när jag kliver upp mitt i natten för att ta en ipren pga halsen. Vet inte ens om jag egentligen har feber, Åker på jobbet i morgon och försöker jobba halvdag iallafall.

JO, en sak till innan jag fortsätter sväva i cyberrymden.
Mamma, vi ska inte gifta oss ännu, men vi ska gifta oss tids nog.

Kommentarer
Postat av: bgn

man kanske får vara med den här gången då. Kom du ihåg va ja sa sist??(fniss)

2009-09-08 @ 06:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0