Läggdags för barnen

Jag har krypit ner med Mojjo i sängen medans de andra 2 ligger i sin säng och Mogge på soffan.
Mojjo får ingen ro om hon ligger med de andra barnen så jag ligger alltid bredvid henne tills hon somnat.
Det är otroligt mysigt eftersom hon blir så lugn och kramsjuk.

I morgon har Mogge fullt upp. Jag är på jobbet så han ska ha alla 3 barnen själv. En småhängig Mojjo, Busunge nr 1 ska på kalas och busunge nr 2 har kommit i jag-ska-förstöra-allt-jag-tar-i-åldern. Tror Mogge kommer få en hektisk dag.
Bara barnen har somnat har jag lovat Mogge massage, film och cola. Vårat fredagsmys.

Bjuder även på en av nattens bilder när vi lekte med kameran. Tror den låg på instrumentbrädan i lastbilen på väg genom Övik när denna bild togs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0