Mojjos tankar..

Mojjo ligger och kramar mig när det är dags att sova då hon plötsligt säger.
-Mamma, när du och Mogge ska få en bebis ska den heta Lilly.
Sedan klappar hon mig på magen och frågar om det är en bebis där inne.
-Nej Mojjo, det är de inte.
-Men det vore trevligt att få en lillasyster nu.

VADÅ, det vore trevligt?!!?
Min unge måste snart börja förstå att hon bara är 3 och inte nån 50-talist.


Tidigare utlägg under dagen:
-Mamma, titta en motorcykel!
-Nej Mojjo, det är en moped.
-Men mamma, jag tycker du ska säga åt dina ögon att det ser ut som en motorcykel.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe hon e för härlig Moa. Lilly har vi på namnförslag åt vårt barn :)

2009-09-02 @ 15:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0