Sjukling

Vaknade vid ett inatt och mådde illa. Slutade med en stund på toalettgolvet med båda händerna på ringen. FY!
Efter en stunds vila på det kalla golvet orkade jag pallra mig tillbaka till sängen.
Trodde att jag skulle må bättre idag men kroppen är heöt knäckt. Dock så har jag inte kräkits något mer.
Som tur är hyrde Mogge 2 filmer igår, The Haunting in Connecticut och Män som hatar kvinnor. 2 otroligt bra filmer. Sedan har vi även sett Den magiska leksaksaffären på TV1000. Idag blir det en slappardag.
Synd att barnen har sådan överskottsenergi bara. Orkar inte härja med dem idag.

Nu ska jag fortsätta vila en stund och samla lite kraft. Imorgon SKA jag på jobbet igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0