Frågor

Brukar du komma i tid: Ja, är gärna 15 minuter tidig.
Vad hade du i din mun senast: Vatten, innan de ett päron.
När mår du bra: När Mogge, Mojjo och busungarna är runt mig.
När blev du fotad senast: Förra veckan nån gång av Mojjo.
Hur känner du dig nu: KÄR och lycklig.
Kan du laga mat: Ja, men inget avancerat.
Vad pluggar du: Pluggar ingenting just nu.
Vad tycker du om fötter: ÄCKLIGT! De värsta jag vet.
Är du smart: De tycker jag väl om jag får säga det själv.
Vad har du på dig: Jeans, vita tennisskor samt en tröja jag lånat av Alex för nån vecka sedan.
Vem/vad saknar du: Mojjo och Mogge. Och Anders lite till och från..
När och varför grät du senast: I förrgår tror ja när jag och Alex satt och pratade.
Hade du en bra kväll igår: Ja. Vi var hos Alex och P, samt deras mor och drack kaffe och busade.
Din favoritdryck på morgonen: Cola, vatten eller kaffe.
Är du nöjd med ditt liv: Ja jag har aldrig mått så otroligt bra.
Vad vill du jobba som: Väktare tror jag, älskar det jobbet.
Har du tråkigt just nu: Nja.. jag har väl så kul som man brukar ha framför en dator.
Vad gör livet värt att leva: Mojjo. Hon får min värld att snurra.
Vad i livet ångrar du: Ett par dåliga förhållanden, sista samtalet med min far, att jag inte hälsade på Anders sista veckorna, lite småhyss. Men annars är jag rätt nöjd med mitt liv.
Är du musikalisk: Dom sa de i skolan.
Vad lyssnar du på för musik: Country och rock.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej, jag klär mig i det som känns bra för stunden.
Är du bortskämd: Absolut inte.
Är du trött: Ja, när jag inte sovit tillräckligt.
Vad gör du imorgon: Jobbar en stund.. busar med Mojjo, lagar mat, umgås med Mogge.

Din första
Operation: Har aldrig blivit opererad, endast sydd.
Första piercingen: Har ingen, vill inte ha. Har 2 hål i öronen, det räcker.
Första bästa vän: Kan de kanske ha varit Helena Andersson när vi var jättesmå. Annars Lotta eller Anna.
Första priset: Nått slalompris kanske. Eller lillavasaloppet.
Första sporten du började på: Slalom när jag var 4. Mamma var slalomlärare.
Första husdjuret: Hund. Min far har haft hund så länge jag kan minnas. jakthundar.
Första semestern: Säkert till leksand eller liknande med familjen. Vi var alltid dit när vi var små.
Första konserten: Kan det kanske ha varit CCR i Hammarstrand. Eller Ulf lundell i Långsele.
Första kärleken: Bubbas Svartberg eller Magnus lysell på lågstadiet.

Favoriter:
Filmer:  Beck, Wallander och annat liknande.
Tvprogram: Efterlyst och nyheterna.
Drink: Orgasm.
Kroppsdel (på kille): Händerna och rumpan.. Mogges gamla hockeyrumpa.
Sport: Hockey mpste de ju vara med tanke på var man bor.
Plagg: Lever i jeans.

Just nu:
Äter du: Ingenting.
Dricker du: Varmt vatten, de har nog stått lite länge.
Ska du: Gå ner på Telia och införskaffa mig en ny telefon.
Lyssnar du på: Mr A som sitter bredvid mig.
Väntar du : Att jag ska få hämta Mojjo.
Tittar du på: Datorn för att kunna svara på dessa frågor.

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögonen. Det är för mig trygghet med ett par varma snälla ögon.
Kramar eller kyssar: Kramar är mer intimt med den man älskar. Kyssar är åtrå.
Kortare eller längre: Längre än mig.
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage. Och det behöver inte vara en vältränad 6-packsmage.
Busig eller lydig: BUSIG!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visste väl att det fanns nått vettigt idig oxå en gammal en slalom åkare,som jag.

Race you any time!:)

2009-09-10 @ 20:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0