En dag på birsta.

Mitt på dagen åkte vi till Birsta för att inhandla en ny kaffebryggare eftersom våran gick sönder på riktigt i morse.
Det blev en fin kaffebryggare från MM som har automatisk avstängning vilket behövs i denna tankspridda familj.

Sedan blev det 2 par skor också. Ett par svarta tennisskor åt mig. ÄNTLIGEN!! Och ett par stövlar åt Mojjo.
Så nu har Mojjo och Julia likadana stövlar men i olika storlekar. SÖTT!

Efter lite shopping åkte vi till Birstacity och fikade med Linea. Det var verkligen inte igår jag träffade henne så det var skoj att prata lite.

När vi var på väg hem ringde barnens mamma och berättade hur det hade gått på utvecklingssamtalet på skolan. Det hade gått jättebra. Hon är tydligen duktig i skolan våran lilla tös. Lite koncentrationssvårigheter men vilken unge i en åldern har inte de. Jag kan inte låta bli att bli stolt över vår tös trots att jag bara är "pappas tjej".
Saknar ungarna enormt mycket nu!!! Men i morgon kommer skitungarna och vi kan ha fredagsmys och snusa på kattungarna som dom ser fram emot att träffa.

Jag måste även få skryta om hur bra kontakt jag och barnens mamma har. Även fast vi är 2 helt olika personer med olika intressen och personligheter kan vi alltid prata om barnen. De känns skönt att hon vill delge mig hur det går för barnen vare sig det gäller tandläkarbesök eller utvecklingssamtal. Älskar dessa små barn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0