Från hannahs blogg...

Åtta saker om dig själv:
1. Är du singel? Absolut inte!! Har det bästa jag kan önska mig.
2. Är du lycklig? Troligtvis mer än vad jag förtjänar.
3. Är du uttråkad? Ja, just nu är jag faktiskt de.
4. Är du ledsen? NEJ!
5. Är du italienare? Inte vad jag vet.
6. Är du cooling? Inte de heller, men kan vara rätt känslokall ibland.
7. Är du från irland? Nej, men jag skulle vilja åka dit. (Tillfällig irlänning)
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja, min biologiska mamma och "pappa".

Åtta saker om ditt kärleksliv:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? JA, På drakborgen var det nog de.
2. Har du blivit sårad någon gång? Flera gånger, men det som inte dödar, det härdar.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? De gör jag la varje natt.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja, när man var yngre och var kär i ny kille varje vecka.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Min sambo, varenda dag :)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det vet jag ju inte om den är hemlig.
7. Är du kär? Ja, om man fortfarande kallar det för kär.
8. Vill du gifta dig? Ja, efter många funderingar så är svaret ja.

Tio alternativ
:
1. Blond eller brunett? Brunett.
2. Hår eller ögon? Ögon.
3. Katter eller hundar? Hundar och kattungar.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga vanliga kompisar? Få bästa vänner.
5. Tv eller internet? Internet, då kan man ändå se på "TV".
6. Coca-Cola eller Pepsi? Cola.
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Får nog köra på hemmakväll med sambo och barnen.
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Kluven.. gillar båda.
10. Msn eller mobil? Mobil. Pratar med ca 2 st på msn så den är just nu ingen prio.

Tio "har du någonsin":
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Har aldrig smitit hemifrån.
2. Brutit ett ben? Möjligtvis en tå.
3. Gjort nåt du ångrar? Oh ja!! Men man lär förhoppningsvis av sina misstag.
4. Hoppat Bungee Jump? NEJ!! NEJ!! NEJ!!
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, men aldrig för Mogge.
6. Ätit en hel tårta? Nej, men en fjärdedel kanske..
7. Gjort bort dig offentligt? JA, under gymnasietiden gjorde man ju en del dumt.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Har funderat på det strax efter att vi separerade men.. NEJ!
9. Gråtit när ett husdjur dog? JA!
10. Velat försvinna? Nej, inte vad jag kan minnas.

Senaste:
1. Telefonsamtalet du gjorde? Till kollegan som var sen.
2. Telefonsamtalet du fick? Av sambon som berättade att min mobil låg kvar hemma.
3. Personen du var med? Var med? Umgicks med?
4. Roligaste grejen som hänt? När Mojjo kom till världen måste väl vara det roligaste.
5. Personen du smsade? Hannah Montana igårkväll.
7. Du skrev till på myspace? De minns jag inte eftersom jag inte har någon egen.
8. Du kommenterade? Hannas blogg.
9. Du tillbringade natten med? Sambon och kissekatterna.
10. Du kramade? Mojjo tror jag, innan hon skulle sova igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0