Tokig på barnen...

Idag tror jag barnen har haft som sport att de vem som kunnat reda mig och Mogge mest. När jag ringde hem från jobbet suckade bara Mogge och sa att dom var hopplösa. Tyvärr blir ju jag bitchen när jag kommer hem och ryter i men barnen vet vad som gäller. Inga leksaker i soffan så länge dom inte kan plocka undan efter sig. Inget hoppande i sängarna eller lek med sängkläderna.

Hur tror ni det såg ut när jag kom hem?
Hela soffan med leksaker, Mojjos säng fanns det inget kvar i, inte ens bäddmadrassen och sängkläderna låg utspridda över hela golvet.
Sedan har dom bråkat och tjaffsat hela dagen. Mogges minsta älskar verkligen att djävlas med de andra 2 men dom är ju rätt rolig att reta eftersom den ena blir grinig då fort hon inte får vara med och den andra så fort hon inte får bestämma över de små.

Nu har som iallafall åkt i säng och de sover allihopa.
Jag och Mogge har krypit ner i soffan och ser på en film om bombröjare. Faktisk riktigt bra.
MYS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0