Frågor

1. Tre namn jag lyssnar till: Lillan, Mamma, mitt riktiga namn.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag försöker vara snäll med alla.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Fysiskt - min rumpa.
4. Detta är jag rädd för: Att något ska hända Mojjo.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek från familjen, mat och sömn.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Skada ett barn, plocka upp hår ur golvbrunnen, bada i havet där jag inte ser botten.
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med familjen, vara ute i solen, äta glass :) 
8. Detta vill jag göra just nu: Sova en stund och äta massor med mat.
9. Bästa känslan: Lycka.
10. Värsta känslan: Saknad.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snäll, ärlig och rolig.
12. Är jag kär just nu? JA!
13. Jag vill gifta mig: Ja, det planeras väl sakta medn säkert.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Se mina barnbarn.
15. Min käraste ägodel: Min dotter om jag får kalla henne ägodel :)
16. Något jag vill ha i present: Det står ju i min önskelista här på bloggen.
17. Detta har jag på mig just nu: Jeans och en gammal collegetröja.
18. Favoritkläder : Jeans och lång tröja.
19. Favoritdjur: Hund, Ymisen.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop och rock.
21. Favoritlåt just nu: Ingen aning..
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Tyckte matte va skoj.
23. Stjärntecken: Oxe.
24. En bok jag älskar: Gömda.
25. En film jag älskar: Den gröna milen.
26. Tv-program jag gillar: EFTERLYST och 2 and a half men.
27. Favoritdoft: Sommar, blommor, bebis.
28. Detta äter jag gärna: Mat! Har just nu dille på ris.
29. Dricker helst: Kaffe och vatten.
30. Favoritgodis: Just nu turkisk peppar och choklad, samtidigt. (Mogges fel)
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Kina, Japan, Australien.. u name it.
32. Färg på mina ögon: Bruna, konstigt bruna.
33. Min längd: 170 exakt.
34. Jag tror på: Mamma, mammor ljuger inte.
35. Jag spelar: Har nog testat nästan alla instrument, nu spelar jag mest tvspel när jag spelar nått.
36. Person jag beundrar: Min pappa. Han var omtyckt av så många.
37. Så här bor jag: I en lägenhet strax utanför Sundsvall.
38. ??: Jasså?!
39. Det här tänder mig: Min sambo, det räcker.
40. Det här gör mig avtänd: Krogragg.
41. Favoritfärg: Grönt i alla nyanser.
42. Favoritcitat: Ärlighet varar längst.
43. En hemlighet jag vet: Återkommer till den så småningom.
44. Bästa present jag fått: Minns inte..
45. Senast köpta skiva: Det var nog Mogge som köpte nån skiva sist till vår samling.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon eller nått..
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Rumpan.
48. Udda förmåga/egenskap: Kan låsa och knäcka tummen.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Fjäril.
50. Vad lyssnar du på just nu?: Kanppret från tangenterna.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Jobbat, ska hämta barnen sedan mysa framför tv:n.
52. Var är dina föräldrar födda?: Tror mammsen är född i Trollhättan och pappa i Sundsvall.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Ett nytt Virusprogram.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Picasso i Göteborg.
55. När badade du i en pool senast?: Förra sommaren tror jag, hemma hos Alex.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Tror inte de...
57. Hur många barn vill du ha?: 2.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Ja.
60. Vad har du för TV-kanaler?: Nästan alla viasat.
61. Har du åkt moped någon gång?: Ja.
62. Har du busringt någon gång?: jag har nog aldrig ringt men varit med och lyssnat.
63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej, endast böter för framförande av cykel på gågata.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Kan tänka mig.
66. Har du en egen trädgård? Har haft, men inte nu.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Kalle Anka.
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Ja, men jag var nog vuxen när jag verkligen hörde/lärde mig vad de sa.
69. Badkar eller duschkabin? Badkar utan tvekan.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: The hurt locker.
71. Favoritpizza?: Mexicana.
72. Chips eller popcorn?: Chips, lättsaltade.
73. Vilken färg på läppstift använder du?: Inget läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Kan man göra de?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Bara min och Mojjos. Mojjo vinner jämt.
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Bapelsin gubbdjävel.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Min chef och GL tror ja. Åt thailänskt på lunchen.
78. Favoritchoklad?: Geisha.
79. När röstade du senast?: Minns inte.
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Flera år sedan, minns att den var gul.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Ja..
82. Är du bra på matlagning? NEJ, det sköter Mogge.
83. Klarar du att tanka själv?: ja hur skulle det annars se ut.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej, men mammsen har.
85. Pepsi eller Coca Cola?: Coca Cola utan att tveka.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Har det när jag jobbar på fältet. Har nästan bara haft såna jobb.
87. Vad var det senaste du handlade? Grädde, glass, saft och nått mer.
88. Har du kräkts offentligt? Nej.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Kärleken har jag hittat så vi satsar väl på mångmiljonär nu då.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja! JA JA!!
91. Har du ringt något betalnummer?: Ja, typ ringo eller vad de heter på tv.
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Ja, om dom är normal.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Mitt ex mamma som hade opererat sig. Men har ju varit dit med Mogge bara nån timma.
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Mamma säger de iallafall.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Typ, hej, du har kommit till mig, mogge och barnen, vi kan inte svara just nu.. bla bla bla..
96. Vad har du i din väska?: Vet inte, halva mitt hem tror ja. Använder den inte så ofta.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Går in och snusar på Mojjo.
98. Vad är du tacksam för idag?: Min dotter och sambo, att vi har det bra.
99. Var hittade du den här listan?: Googlade.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Denna låter dom bli, dom får väl kopiera den om dom vill men denna har jag redan svarat på. Grr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0