De händer så mycket just nu.

Jag har varken haft lust eller ork att skriva de sista veckorna.
Fortfarande småsjuk, är inne på 3:dje veckan nu och känner att det börjar ta på krafterna.
Soffan och sängen är min bästa vän när jag är hemma. Tur att jag blir uppassad av min underbara sambo.

Det har hänt en del här de sista veckorna. Vi har spenderat 1 vecka i söder, en underbar semester trots regn och rusk. Ungarna var både nöjda och trötta när vi rullade in i Sundsvall förra söndagen runt 23-tiden.

Under veckan som gått har vi fixat barnens nya våningssäng, fixat en cykel till Julias födelsedag, fått frågan om jag vill bli Mogges fru.. och ja...
Ja, han har friat. Friat på riktigt :)
Jag kastade allt jag hade i händerna, tårarna rann av lycka och jag kastade mig runt halsen på honom och svarade självklart JAAAAAAAAAAAAAAAA! Klart jag vill!!
Jag har aldrig älskat någon eller något så mycket, mer än Mojjo då. Mojjo kommer alltid vara nummer 1.

Nu kom Mogge hem med maten så nu tar vi en paus,

Kommentarer
Postat av: Lisa

GRATTIS & åter GRATTIS!!!!!

Önskar er ALL LYCKA TILL!

2010-08-29 @ 18:45:10
URL: http://lisa.wånder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0