Kika på ex.

Jag kan erkänna att jag kikar in på vissa av mina ex facebooksidor ibland, de flesta är jag iofs kompis med.
Idag var jag in på Mr. Niceguys sida och kollade igenom hans bilder som han uppdaterat.
Skummade igenom kommentarerna och ser att hans nuvarandra har kommenterat 2 bilder..

På den ena står det att det var en av bilderna hon fastnade för. Det var den bilden jag knäppte andra gången jag och Mattias träffades. Den är tagen uppe på södra berget i motljus då vi busade med hundarna och åt glass.
Den andra bilden är på Mattias när han sitter i bilen med solglasögon. Denna bild tog jag när vi var på väg mot stockholm för vår Tallinkryssning.

Känns lite konstigt att se att de är mina bilder hon gillar. Inte på ett dåligt sätt eller av avundsjuka, de blev liksom vara lite konstigt..

Nu behöver ingen tro att jag är avundsjuk eller svartsjuk för jag är så enormt glad att han är ute ur mitt liv pga att allt han gjorde sårade mig. Man säger inte åt 2 människor att man älskar dem båda, man planerar inte ett liv med 2 människor samtidigt, vilket han gjorde.
Även när han träffade denna nya tjej träffade han fortfarande mig. Bara nån vecka innan han åkte ner till Stockholm för att jobba/träffa henne frågade han mig om vi inte kunde hyra ett hus tillsammans.
Men det värsta var när vi tyvärr blev gravid och han valde att åka till en annan tjej istället för att finnas för mig. Och bara ett par dagar senare bedyra sin kärlek till mig igen och planera en framtid med mig och barnen... FY.

Denna människa fick så många chanser. Han var min kryptonit. Men idag är jag glad att han är borta ur mitt liv.
Idag kan jag ärligt säga att jag är lycklig varje dag och det har jag varit sedan första dagen jag träffade Mogge.
Och bättre blir de... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0