Baka en kaka.

Just nu står det en kastrull i kylen med massa gegg som snart ska bli en smet som sedan ska bli en jumjum-kaka.
Så gott! Dock så får jag göra den utan russin så jag insåg att dessa var slut efter att jag börjat baka.

Måste ta och kolla upp vad jag och barnen ska baka iår. Knäck, pepparkakor, mera lussebullar, mintkyssar. Ja det finns massor att välja mellan.

När underbara sambon kommer hem ska vi åka till Mamma och Pappa Bärgare och skruva lite dator om jag inte minns fel, och senare idag ska jag på möte med jobbet. Det är även julbord på jobbet ikväll men det skippar jag då jag i ställer vill spendera min kväll med familjen. Jag får la äta julbord på ikea någon dag.

Nu ropar Mojjo från badkaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0