En liten sjukling.

Idag ligger Mojjo däckad i soffan av magsjuka. Stackars liten!
Själv sitter jag bredvid och tårarna sprutar varje gång hon kräks. Kanske kan skylla lite på graviditetshormonerna. :)
Tur att jag har snälla vänner som kommer förbi med cola och mer smör sedan. Mojjo älskar ju hårdbröd men vi använda precis upp de sista smöret, och cola ska ju vara bra när man har magsjuka.
Själv knaprar jag vitpepparkorn.

I eftermiddag kommer Mogge hem och sedan är han ledig några dagar vilket ska bli skönt. Jag behöver verkligen honom hos mig idag. Jag är ju inte heller helt pigg.
Han får även hämta barnen för jag tänker inte släpa ut min lilltjej i onödan.
Hoppas bara töserna klarar sig ifrån magsjukan. Men för att ta det säkra före det osäkra så får de inte sova i våningssängen inatt. Tindra får sova på madrassen på golvet för att inte riskera att Julia får en dusch...

Nej, nu ska jag försöka tvinga i Mojjo ännu en glass så hon får i sig nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0