En sömnlös natt.

Vi gick och la oss väldigt tidigt igår. Mogge börjar jobba 02:00 och jag 06:00 och med vår tidigare "sovhistorik" täknade vi inte med att somna innan 23. Men de gjorde vi, båda sov innan 21 vilket var helt underbart skönt.

Men strax efter 21 ringde Mogges telefon och efter de var jag klarvaken. Mogge somnade som en stock så jag låg och lyssnade på hans andetag och snarkningar till klockan var 00:00. Minns att jag hörde att programmet jag ville se började 00:15. Hann precis somna så kom Mojjo och väckte mig för att hon var törstig.
UPPE IGEN!

Låg vaken till 02:00 då Mogges väckare ringde och han klev upp. Då somnade jag :)

Men blev väckt igen 04:15 av att Mojjo inte kunde somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0