Olyckan i Armsjön.

Tidigare idag ringde Mogge för att berätta att han inte kunde hämta Mojjo på dagis som han lovat. Detta pga att han krockat med 2 personbilar i Armsjön. Tidigare under dagen ringde min kollegas mor och hon hade då blivit påkörd av en annan bil inne i stan. Med andra ord har stämningen varit rätt spänd under hela dagen. Så när Mogge ringde kom tårarna. Trots att jag hörde honom säga att de gick bra med både honom och de andra började jag gråta.
Då släppte liksom trycket från oron både för kollegans mor och Mogge.
Fjantigt? Ja det kanske det är men jag är sån som människa.

Det blev dock väldigt lite skador både på lastbilen och personbilarna.

Bilen som Mogge gled in i.

Bilen som tidigare bil kanade in i. I bakgrunden syns även Njurunda bärgarnas ägare.
Självklart var dom på plats snabbt för bärgning :)

 

 

En liten notis till detta är att Mogge även backade in i en stolpe med vår egen bil igår. Detta utan skador på både personer och bil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0